Konungens återkomst!

Jag spenderar inte allt för mycket tid där "hemma" hos morsan och farsan nu
när jag bor i lägenhet.
Och varje gång man kommer "hem" så känns det nästan som det är något nytt som hänt.
Eller vad sägs om detta (bilden) ?


Hallå, vart är golvet?!

Jag visste faktiskt att det skulle bli golvvärme i hallen men jag blev
rätt förvånad när jag kom hem.
Trodde inte man fick gå på sladdarna så jag offrade mitt liv för att inte gå
på de där jävla röda sladdarna.
Kändes som att det tog fem minuter att ta mig till köket, vilket bara brukar ta fyra sekunder.
Kändes lite som att jag var med i stadskampen eller något liknande när jag försökte
att inte nudda sladdarna. 
Det var nästan så jag fick lite träningsvärk efteråt för jag fick ju använda båda armar och ben, och min
balans och teknik sattes verkligen på prov.



Har spenderat 20 år i detta hus och det känns tungt att använda gästhandduken.
Förbaskat tungt.

Jag får titta förbi lite oftare så det inte händer allt för mycket i huset medans jag är borta.
Som sagt.
Konungen kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0