Snart smäller det!

Det kommer smälla på Fredag.
Hårt som fan.
Vissa kommer tro det är nyårsafton.
Vissa kommer tro det är jordbävning.
Men jag vet vad som kommer hända.
Det är bara en enkel jobb-mot-jobb match i ishallen 18:30.
Målklockorna kommer ljuda som aldrig förr.
Sargen kommer dallra hela natten lång.
Publiken kommer vara helgalna.
Jag kommer vara galen.
I mina chokladbollar som jag kommer smaska på...

Jag kommer sitta på läktaren när den rutinerade räven
Johan C glider in på isen.
Har en känsla av att han kommer ösa in mål.
Med mer än 40 års erfarenhet så är det ett måste att göra minst ett mål.
Självmål eller mål, det vet i fan.
Fast jag ska vara snäll.
Delar han ut mer än en tackling får han godkänt av mig.


Johan C som smäller på?
Nejdå, bara en räv som jag fångade från google.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0