Kreta, nästa!

Även fast jag känner mig som en 98 årig gubbe ibland så är jag endast 20 år och jag ses väl fortfarande som en liten spillevink på två ben. En liten gubbe enligt morsan dock.
Och innan jag blir vuxen, så att säga, så vill jag ut och resa mycket och bara ta det lugnt innan man börjar söka något jobb man verkligen vill jobba med i framtiden.
Första hållplatsen blir Kreta den 28/4 - 5/5.
En vecka går, som alla vet, för fort.
Känns som man hinner åka dit, packa upp, hoppa ner i vattnet och sen upp ur vattnet och packa och åka hem igen.
Typ.
Men det kommer vara riktigt härligt och hoppas bara Kreta är lika fint som på bilderna och som alla säger.


Lite lockande ser det väl ut att vara, eller?


Jag har inga speciella saker jag ska göra som jag har planerat i Kreta.
En sak är säker och det är att jag vill ha många bilder på mig när jag står vid vattnet, solnedgång m.m.
Sen vet jag inte om jag ska shoppa loss.
Får väl se om jag hittar något snyggt, något finns det väl alltid.
Som vanligt när jag är utomlands ska jag i alla fall köpa något minne.

Anhalten efter Kreta vet jag i dagsläget inte. Kryssning till polen kanske?
Egypten? HA, inte en chans att jag drar till Egypten.


Tagen från Miami.
Sexigt? Nej.
Kön? Oklart.
Spyfärdig? Ja.
Dock en bild jag personligen helst inte vill se i Kreta.

Jag ska tänka på dig, dig och DIG när jag är i Kreta och bara ligger på stranden och njuter för fullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0