hmm..

Nu är det exakt nio veckor tills jag drar till Kreta.
Och den veckan jag kommer tillbringa där kommer bli helt underbar.

Jag har inte bestämt mig angående en sak.
Ska jag gå och skita innan eller efter jag ska åka dit?
Skämt åsido.

Jag funderar på en tatuering men vet inte om
jag ska tatuera mig innan jag åker dit eller efter.
Har haft funderingar på en tatuering i några år nu men har inte
vetat vad jag vill ha.
Men tror jag har bestämt mig nu, om jag inte blir nöjd är det ju
bara att skära bort huden där efteråt så är ju allt lugna puckar sen, eller?
Javisst vettu, som min gamla lärare hade sagt.

Men tror jag kommer skriva Joakim på min höger underarm.
Och en vacker dag kommer jag tatuera in någon symbol eller liknande
som tillägnar släkten eller bara mormor och morfar.

Jag tänker inte fråga vad ni tycker.
Inlägget är inte publicerat när jag skriver detta och jag har redan fått
en utskällning av min syster för tatueringen, vart slutar detta?
Kommer det ens få ett slut?
Fortsättningen är oliiidligt spännande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Knäpp du är älskling =)

Men älskar dig ändå <3

2011-02-24 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0