Mitt liv befinner sig i en nerförsbacke.

Se upp i backarna för här kommer en kille som knappt kan sakta in.
Körkort för ett tag sen och nu fick man höra att man blev anställd på jobbet.
Känns som sagt att allt händer mig just nu och det är som man är i en
brant uppförsbacke och man bara rullar på.


Efter ungefär 45 dagars praktik på Elitfönster på gymnasiet och nio månaders Traniee (typ som en praktikplats fast betalt) så har jag nu belönats med en visstidsanställning i 8 månader.
Lönen blir det dubbla.
Gilla.
Mina smeknamn kommer försvinna.
Ogilla.
Smeknamn som praktikant-jävel och El Prakticanto gillade jag, faktiskt.

Eftersom lönen blir det dubbla så måste det betyda att jag kan köpa dubbelt så mycket godis.
Eller har jag fel?
Rätta mig i så fall!

Just det. Vi ska köpa bil också.
Det blev en blå Volvo V70.
Bilder kommer när jag fått bilen!









Kommentarer
Postat av: Pop

Fan så naaaajssss gratzzz det får vi fira med ÖL!

2011-06-29 @ 08:21:12
Postat av: Mellis

Grattis Joakim !

2011-06-30 @ 20:48:37
URL: http://mellismodell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0