Är vintern 2011 här, eller?

Dagarna springer iväg allt för fort just nu.
Tur man har idrottat hela livet så man hinner med i tempot!
Igår var det vår och idag är det vinter.
Helt sjukt.
Är det vintern 2011 som redan är här?


Jag och Sara tänkte köpa utemöbler till balkongen denna vecka men tack vare
snön och andra omständigheter så blev det inte så.
Skulle ju faktiskt kunna gå och köpa möbler, men hur kul är det att sitta ute när det snöar?
Roligare saker finns det än att sitta ute på balkongen när det snöar och glo ut över konsumparkeringen när
alla pensionärer har varit och handlat.

På tal om Konsum..
Köpte en trisslott där igår och vann faktiskt 25 ******!!!
Helt sjukt, trodde inte mina ögon.
Har köpt många lotter på sistone men vinsterna brukar inte hagla fram om man säger så.
Jag är så chockad att jag inte vet vad jag ska göra med pengarna.
25 ******, vad fan skulle ni göra med så mkt pengar?!

25 kronor, sinnes asså!
Blir nog att ta en ny lott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0