Sekunderna springer, timmarna joggar och dagarna går.

Snart drar jag ut batteriet ut klockorna för jag känner att jag måste få stopp på tiden.
Känns som det är väldigt mycket för mig just nu och när man jobbar två-skift hinner man inte göra så mycket på fritiden, i alla fall inte om vardagarna.
Det är knappt att jag hinner gå och göra den där vardssaken man gör i sin toalett.
Ni vet, de där som luktar så illa efteråt och som kan plaska till ordentligt i toaletten om man har riktig otur.
Det gäller att ha lite flyt, speciellt i såna lägen.


Vad jag kan se så verkar det som att jag har lyckats stanna denna klocka.
Oklart hur jag gjorde det. Får sova på saken.
Eller, jag sover nog fan på kudden i stället.
Men ärligt, hur fan stannade jag denna klocka? 
Hoppas bara att turen fortsätter så ja kan stanna tiden!


Min praktik slutar den 15 juni, alltså om exakt tre veckor i skrivande stund, 
och jag vet inte om jag får säga tack och hej eller om jag blir anställd.
Jag har väl en liten plan b och även plan c men det bästa vore ju självklart att bli anställd.
Sen kommer Saras student.
Kollar även på en ny lägenhet.
Jag gör sista delen i körkortet.
Jag har massa planer inför sommaren men har knappt tid och ta tag i saker och ting.
Och sen är det en annan stor sak som kommer att ske men detta håller jag hemligt ett tag till.

Som sagt, har lite att tänka på nu och att stanna tiden vore en dröm, faktiskt.

Och vad har vi nu lärt oss av detta?
Jo, att vi hoppas på små plask i toaletten när vi besöker den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0