Studenten närmar sig, igen.

Snart ett år sen tog jag studenten och om jag ska vara helt ärlig saknar jag klassen
samt två lärare. Ulf och Lasse.
Engelskaläraren samt min navigationslärare, två helt fantastiska och sköna personer.
Något mer saknar jag faktiskt inte.

Ett citat från en lärare är svårt att glömma.
(Ni är fan det sämsta eleverna jag har haft!".
Såna citat kan man också sakna faktiskt.
Tog lite att höra men idag skrattar jag bara åt det.
Någon måste ju vara sämst, eller?

Snart är det dags för Sara's student och jag gör allt i min makt för att alla ska supa.
Oj, för att allt ska bli super, skulle det vara. Ursäkta.
Det är riktigt kul och en liten utmaning.

Studenten ska ju vara en dag man inte glömmer, och sara ska inte
glömma sin student i första eller andra taget!


SM07, förmodligen kommunens härligaste klass.
Jag har inte glömt er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0