Dystra tider.

Vill ni veta hur mycket dagsljus jag ser om dagarna?
På bilden får ni svaret.
Samma visa, varje dag.
05:45 är det mörkt och dimmigt på väg till jobbet.
16:00 är det likadant, på vägen hem från jobbet.

Huvudet värker som aldrig förr.
Tröttheten är enorm.
Energin är så låg att min varningslampa tjuter i öronen på mig.
Och att jobba på en fabrik som ska läggas ner känns sidådär.
Jag har inte tänkt på det så mycket men känslan när man jobbar
av att komma hem när det är mörkt är ju rena mardrömmen att ha.



Mörk period.
En mycket mörk period.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jisses vad den bilden gjorde mig deprimerad. ;)

Hoppas nästan på snön nu så det blir liiiite ljusare.

2011-11-26 @ 23:30:52
URL: http://www.grimmestam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0