Lägenheten.

Jag vet hur mycket jag njöt när jag såg tv-programmet som visades i tv när man fick se
inne i kändisarnas hus.
Det var riktigt härligt att se faktiskt.
Och vilka sjuka saker man kan ha.

Nu är det ju så att jag inte är någon direkt kändis men för er som är nyfikna och undrar hur jag har i lägenheten så ska ni nu få en liten guidning i lägenheten.
Helt gratis, dessutom.
Jag bor ju med tjejen i lägenheten och vi har 85 kvadrat att slåss om.

Jag kan säga redan nu att allt är inte i sin ordning och vi har lite stökigt på vissa ställen just nu, eller rättare sagt när bilderna togs.


Ytterdörren rakt fram, toaletten till höger om den.        Direkt när man kommer hem ser man två möbler
Samt lite tavlor på väggarna.                                      gjorda av mig.
Ser lite av köket också till höger på bilden.



Fler skol-möbler jag har gjort.
Fyra stolar och ett bord.
Nu har vi en kökslampa också så det är den enda skillnaden
på verkligenheten och bilden.




Nyinköpt soffa.                                                                  Skinnsoffa, bokhylla och bord och lite skit.
Två sittplatser och en liggplats                                          
Bäddsoffa under sittplatserna och förvaringsutrymmen        
under liggplatsen.
Liggplatsen är paxad åt mig, så ni vet vad som gäller.






Lampa från gekås.                                                           Tv-bänk.
Lite speciell.
Lite udda.
Men ack så bra.




Tavlan som är över soffan i vardagsrummet. Och sen är det den tavlan som hänger över våran säng just nu.
Dock är den andra bilden från våran gamla lägenhet, eftersom jag glömt att ta kort på den här i den nya.




I ett av länets längsta badrum så finns saker som toalett,
badkar, tvättmaskin, skötbord och två tvättställ.
Och det bästa av allt.
Det är plats att gå på också.
Hade ju varit halv bökigt att börja klättra över t.ex. skötbordet
och tvättmaskinen om man är skitnödig.


Förhoppnings går mitt förslag hem snart också, att få in en tv där.
Dra till El giganten och köpa en liten tv och så bara dra hem och ta
fram silvettejpen och tejpa upp tv'n.
Hur svårt äre liksom??
Hoppas..





Denna bild ljuger.
Vid fönstret står ett litet bord just nu med lite skålar, ljus och sånt.
Och den där bänken står till höger om där jag stod och tog kortet.
Och det är en stor tjock tv på den så vi kan ligga och se film.
Och sängen står tvärs över rummet nu.



Eftersom jag ska bli farsa snart så måste ju naturligtvis
ungen ha ett eget rum.
Säng och Nalle Puh tavlor är ett måste.
Oklart om jag ska sätta upp tavlorna i ungens eller mitt sovrum.



Ungen ska lära sig tidigt.

Fotboll     -  Barcelona och Helsingborg
Ishockey -  HV71 samt Västervik IK

Ett måste att hålla på dessa lag.




Nu har ni fått en liten bild av lägenheten och denna lägenhet består mest av möbler-gjorda-av-mig
samt billiga och bra affärer.
Tavlorna var väl inte så billiga men de håller måttet och det är huvudsaken.
Fattas fortfarande saker i lägenheten men det kommer med tiden.
Ni fick inte se ungen's sovrum för det är inte så mycket mer att se än en säng, garderob och lite skit på golvet.
Vi har givetvis balkong också med två stolar och ett bord på.
Tack och adjö för denna gång.


Kommentarer
Postat av: Amanda

älskar tavlan ovanför soffan!:D

2011-09-26 @ 21:44:29
URL: http://juicysugar.blogg.se/
Postat av: Anonym

den längdhet sjukt snygga måste säga fint

säga grattis då :)

2011-09-30 @ 15:14:32
URL: http://mellismodell.blogspot.com
Postat av: jennifer

jocke jag tycker inte om din HVflagga! haha jag kanske kommer och bränner upp den (:

2011-10-31 @ 14:35:59
URL: http://jwallenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0