*Suck*

Januari må ha varit den segaste månaden i hela mitt 21åriga långa liv.
Februari kan bli exakt lika tråkig.
Efter att jag blev av med jobbet från Elitfönster så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Har varken jobbat eller pluggat, har inte ens orkat gå till gymmet.
Orkar knappt gå upp ur sängen om dagarna.
Herregud, säger jag bara.
Jag har ju faktiskt börjat gå en starta-eget kurs, det är ju faktiskt alltid något jag har gjort!
Alltid något plus i kanten.
O andra sidan så har jag fått vara med min dotter mycket mer nu när jag inte har jobb, det är nice.

Paniken börjar komma nu att jag inte kommer hitta något jobb och då blir det
bara minustecken på bankkontot.
Än så länge är det dock ingen risk för konkurs, men ändå.
Jag vill ju jobba och tjäna pengar så jag kan köpa det jag önskar!
Jag har också lite planer på att starta eget företag men jag behöver ett jobb för att det ska kunna gå vägen!
Så att jag kan ha mitt företag som en hobby, till att börja med.

Men just nu vill jag bara ha en fast jävla anställning någonstans.
Dock är det väl i princip omöjligt med tanke på att alla söker bara sommarjobbare nu..
Vi får väl se hur detta slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0