Lite update.

55.5.
4640.
Vet ni vad det är?
Det är ingen vinst jag har vunnit på lotto eller något liknande, utan det är min dotters längd och vikt.
Tänkte att det är dags för en liten uppdatering om min dotter.
Så sen hon föddes för ca tio veckor sen så har hon blivit 7,5cm längre och gått upp
1395g.
Vilket är ett helt klart godkänt betyg!
Och hon har gått från storlek 56 till 62, starkt.

Det händer riktigt mycket med hennes utveckling nu.
Nacken blir bara starkare och starkare och hon ler flera gånger dagligen och hon greppar tag i saker och ting med alla fingrar, och det är banne mig ingen svag tjej som vi snackar om nu!


Stensäkert grepp, eller vad sägs?
Som vanligt ligger hon och njuter när hon badar.


Kommentarer
Postat av: Johan

Ett riktigt badmonster!

Jag vågar banne mig inte bada i sommar, tänk om hon gömmer sig under vattnet och biter mig i tårna!

2012-02-18 @ 21:29:40
URL: http://husseochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0