Leah byter upp sig.

Det ser ut som min dotter Leah har haft sina bästa dagar som björn nu.
Och det handlar bara om att hon växer.
Och inget annat.
När hon haft sin lilla björnoverall så har en del folk kollat konstigt på henne och
det har känts som att dem verkligen trott att det har varit en liten björn.
Lite smått kul.

Personligen så tycker jag att hon har varit mysig som en liten björn när
man hållt henne när hon haft den där overallen.
Det är liksom bara så man inte kan släppa taget.
Vet inte riktigt varför men man kanske har den tanken inom sig.
"Gud vad mysigt, jag håller i en björn!"
Typ så.
O andra sidan så har jag aldrig hållt i en björn så jag vet inte hur mysigt det är.
Men det låter dock mysigt.


Hon kommer byta från björnoverallen nu till en mer tjejaktig overall.
Overallen till vänster på bilden köptes igår in för 7500 öre.
En godkänd affär inom mig.
75kr, för er som har lite sämre betyg i matte.
Debuten i den nya overallen kommer inom kort.
Får väl se när man kan ge sig ut i detta oväder.
Min dator visar på -13 och så massa snö på det!
Inte allt för kul..

En sak till som inte är kul.
Jag gjorde nämligen en trippel sats med chokladbollar i söndags.
Det blev väl typ 80-90st i lagom storlek.
Och just i skrivande stund är det bara fem st kvar!!
(Det är nu ni ska gå till köket och göra chokladbollar och skicka till mig!)
Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: lindervic

va med på veckans blogg!

http://lindervic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html

2012-02-04 @ 16:46:03
URL: http://lindervic.blogg.se/
Postat av: Hanna

Inte skriva så om chokladbollar när jag kämpar med att gå ner i vikt. Gissa exakt hur sugen man blir när man läser detta? Fy skäms! ;)

2012-02-05 @ 16:57:59
URL: http://www.grimmestam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0