Hemkommen från en succé.

Jajamän, våran lilla minisemester till Jönköping blev en succé.
Och kisspausen vid Abborravik var behövlig.
Schnitzeln satt riktigt fint där också.
Dock så tror jag inte att den satt där den skulle då jag mådde lite illa när jag ätit upp halva
schnitzeln.
Men jag överlevde så än blir ni inte av med inläggen på denna blogg!

Med en HV-vinst mot Skellefteå med 3-2 och lite shoppning på IKEA
och A6 så kan man inte säga något annat än att det stavas succé med stort S.
Jag var orolig att jag inte skulle hitta så bra i Jkpg men det gick galant.
Dock blev det att man missade någon sväng ibland men det fanns ju mer vägar
att svänga in på, om man säger så.



Kinnarps Arena, en arena där jag varit i många gånger.
Dock var det första gången för min sambo och min sju veckor gamla dotter.



"Välkommen hem!
NBS och 7000 andra gillar detta"
NBS står för Northbanks supporter.
Och den som var välkommen hem var ju självklart David Petrasek.
Var riktigt mäktigt att få se hans comeback live.



Ingen jätte bra bild men detta var en av tre gånger
publiken fick jubla rejält.


Min dotter föddes med ett hjärta som slår för HV71.
Detta är beviset!
Hon fick även en liten rosa body där det står "I Love HV71",
och sen en mössa och en halsduk.
Hon kanske verkar nöjd på denna bild men inombords så var hon vansinnig.
Oklart varför, kan varit hunger som var felet.
För inte är det väl tröjan det var fel på?



Förövrigt så handlade vi lite på IKEA och lite på A6, blev lite skor och kläder för våran del.
Och jag köpte mig ett par vinterkängor, mina första kängor på flera, flera år.
Bara en sådan sak liksom.

Kommentarer
Postat av: Linn

Gokväll!

Tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt trevlig kväll! :-)

2012-01-31 @ 20:56:01
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0