Jönköping närmar sig, för varje sekund.

Timmarna springer förbi just nu och snart är det dags att sätta sig i bilen och ställa in siktet på Jönköping.
En kiss/bajspaus på vägen upp är givet.
En bensträckare borde man vara förtjänt av på vägen dit tycker ja.
Det är tänkt att det blir ett stopp i Abborrevik och sist jag var där så låg det på vägen till Jönköping,
så jag hoppas det ligger kvar på samma ställe!
Annars så skiter jag i att skita!
Och det blir fan i mig inget kissande heller.

Som vanligt när man har ett barn så blir det en full bil.
Bilbarnstolen tar 1½ säte och barnvagnen tar upp halva bagaget.
Sen ska ju resväska och lite annat smått och gott med också.
Så jag kommer vara riktigt full imorn när vi åker till Jönköping!
Förlåt, bilen kommer vara riktigt full.

Jag är laddad.
Bilen är fulltankad.
Massa blöjor är nerpackade.
Så det känns som att vi är redo för detta äventyr.

Nästa inlägg kommer troligtvis på fredag kväll, då ska vi förhoppningsvis ha hittat hem.
Ha de bra allesammans.
Men ni får för bövelen inte ha det bättre än vad jag kommer ha!
För jag ska ha det bäst.
Tack och godnatt.




Kommentarer
Postat av: JOSEFINGARD.BLOGG.SE

Hejsan va med i veckans blogg på min sida!?!

Det är bara att kommentera Jag är med i veckans blogg inlägg!!:)

http://josefingard.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-01-27 @ 17:37:17
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0