Matcher man sent glömmer.

Sverige har faktiskt gjort en hel del matcher som man nästan alltid kommer minnas.
Oklart hur många matcher jag minns om 50 år med mitt minne, men just nu så minns jag två
riktiga bragdmatcher som gjorts den senaste tiden.


Är riktigt stolt att jag höll mig vaken hela natten för att se när Sverige bärgade hem guldet i JVM.
Riktigt härlig match.



Sverige kan även spela fotboll ibland och mot Holland så visade man ett exempel på det.
Den där Zlatan, som aldrig vunnit den där jävla Champions League, fanns givetvis inte med på planen när detta hände.
Även denna match såg jag på TV och det var en riktigt rolig och spännande match på alla sätt o vis.
Det händer ju inte så ofta att Sverige i fotbollen gör så här stora matcher så man får njuta extra mycket när de väl händer.

De här är två filmer som man får ordentliga rysningar av när man kollar på dem.
En film som kan bli sann och en man lär få ordentliga rysningar av är om HV71 vinner SM-guld
åt Stefan Liv.
Den filmen kan bli grymt mäktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0