Nu är det bokat!

För att komma bort lite från Västervik så har vi bestämt oss att sticka iväg en sväng.
Den där svängen blir nästa vecka på torsdag då vi beger oss mot Jönköping för lite shopping och sen på kvällen ska vi se HV71-SAIK kl 19:00.
Efter matchen går vi 300m till hotellet och sover över och laddar upp inför en halvdag med shopping och sen hemresa mot Västervik igen.

Blir troligtvis en förlust för HV71 men det skiter jag faktiskt i, bara jag får köpa lite HV-saker åt min dotter så är jag nöjd!
Hade tänkt att köpa en rosa body till henne samt lite nappar, där det står HV71 på.
Sen vet jag inte vad jag hittar mer i affären, det märker man!
Till mig själv så köper jag en Stefan Liv t-shirt och Stefan liv halsduk.
Så de så.

Men innan den där svängen mot Jönköping blir av så är det lite studiebesök på lite företag och
lite annat smått och gott som står på schemat!


Kommentarer
Postat av: Johan

Najs skrik lite från mig.

Hälsa familjen! Puss

2012-01-17 @ 22:49:10
URL: http://husseochjag.blogg.se/
Postat av: ebba

ååh, så söt dotter du har! underbart med små barn!

2012-01-22 @ 12:44:00
URL: http://ebbakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0