I morgon går starten.

Pang, kommer det att låta.
Sen är allt igång.
Och det kommer kännas som ett evighetslopp.
Och det där pangandet kommer ske i morgon (måndag) direkt när vi vaknar.
Slutsignalen sker nog om några månader.
När allt i lägenheten är klart.
 
Det blir först och främst att säga ifrån våran nuvarande lägenhet som vi bor i sen drar vi direkt
till IKEA i Linköping och kollar kök och badrum.
Och under dagen ska även jag hinna ringa till lite mattläggare här i stan.
Sen har jag även "lite" andra saker jag måste hinna med.
 
 
Köket har vi redan bestämt, vi måste bara fixa lite detaljer.
Tapeter är köpta till köket.
Golv är 95% klart.
 
Och vi har även bestämt golv till vardagsrummet och golv och tapeter till vårat sovrum.
 
Det roliga är att ni inte får veta vad vi har köpt fören det är uppsatt, eller på väg att sättas upp.
 
Glöm inte att jag och min bästa vän Systemkamera kommer hålla er uppdaterade om
vad som händer i våran lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0