Min onsdag!

På onsdag bär det av till Smålands stolthet.
Mellan 6-7 på morgonen beger vi oss nämligen till Jönköping.
Först blir det att kolla HV71's ishockeyträning och sen hoppas jag till 109% att Davidsson och de andra stjärnorna vill ställa upp på lite bilder, med min dotter.
Det ska bli autografskrivning efteråt och då borde någon vilja ställa upp på en bild i alla fall.

Och efter all fotografering drar vi vidare mot IKEA och A6 för att shoppa loss och på IKEA ska vi även köpa golv till köket.

Jag hoppas och tror på en riktigt härlig dag.


Kommentarer
Postat av: Sofiaaa<3

Tja alla söta !
Men vet ni va som skulle va sjuukt sött?! Om ni checkade in mmin blogg å kanske gav ngn kommentar? ;)
Puss<3

2012-08-09 @ 17:01:07
URL: http://sofiaaass.devote.se
Postat av: sara

Fin blogg, kika gärna in hos mig och lägg en kommentar om vad du tycker om ''min åsikt'' http://www.nattstad.se/sarawiklund?id=3803114

2012-08-17 @ 01:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0