Vår nya lägenhet!

Sådär!
 
Nu kommer det lite bilder från de där jä*la bygget vi har köpt.
Bygget är i detta fall en lägenhet som knappt ser ut som en lägenhet.
Men den där lägenheten ska bli en lägenhet som blir till en dröm.
 
 
Man går in på bottenplan där man möts av en liten hall och en trappa upp nästan direkt.
Och resten ser ni på bilden här ovan.
Kommer även lite bilder längre ner.
 
Det är ett riktigt renoveringsobjekt, men fy satan i gatan vad allt kommer bli bra och snyggt sen!
Hoppas det i alla fall.
 
* Vi ska byta tapeter på alla väggar i hela lägenheten (kanske måla lite också).
* Nytt golv i kanske alla rum.
* Helt nytt kök (nya skåp, luckor, spis, fläkt, diskmaskin och en mikrovågsugn.
* Helt nytt badrum (skulle vara fint med massagebadkar)
 
Det positiva med lägenheten då?
Finns inget.
 
Jodå, lite positivt finns det.
Lägenheten i sig är jag nöjd med.
Utsikten från balkongen håller samma klass som jag själv gjorde i minigolf för ca 15 år sen.
Och tro mig, jag var och nosade på banrekordet vid stadsparken då.
Med andra ord så är balkongen perfekt.
 
Och vi har även helt ny kyl och frys, och en standard spis och fläkt får vi av föreningen, dock så tänker vi nog lägga på lite pengar på spisen och fläkten för att få en lite mer..
Lite mer..
Ja, bara för att få lite mer helt enkelt.
 
Jag tror det var allt positivt.
 
Här kommer lite bilder från renoveringsobjekter, kanske inte ser så farligt ut på bilderna, men var glada att ni inte ser några detaljer säger jag bara.
 
Dotterns kommande rum till vänster och vardagsrum till höger.
 
Vardagsrum med balkong.
 
Köket.
 
Köket.
 
Köket.
 
Badrum.
 
Trappan.
 

Som sagt, var glada att ni inte ser några detaljer.
 
Jag kommer att ta kort på alla detaljer och allting INNAN vi sätter igång och renoverar.
Och ni kommer att få följa renoveringen här på bloggen.
Mardrömmen kommer att bli till en dröm.
Tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0