Flaggade Sverige för min dotter?

Sveriges nationaldag började med att jag åkte på en tung förlust i äventyrsgolf.
Och inte nog med det.
Jag har även haft fyra trisslotter i min plånbok i ca en veckas tid nu och efter fiaskot i golfen
så trodde jag att turen skulle vända men icke sa nicke.
Det började bra på första lotten med två miljoner på två skrapp, men inte fan
blev det någon 3.de miljon här inte.
Inte ett öre vann jag på fyra lotter, förjävligt.


Andra gungturen i hennes liv.
Och glad var bara förnamnet.


Det var även min dotters 6 månaders dag idag också och det firades med en
jordgubbstårta som jag bakade.
Och tro det eller ej men det smakade ljuvligt.
Enligt mig åt min sambo och jag upp mer än halva tårtan.
Men enligt henne åt jag upp den helt själv.
Och med tanke på att jag har jävligt ont i magen så känns det som hon har rätt.

Flaggade Sverige för min 6 månader gamla dotter, eller för att det var Sveriges nationaldag?
Jag tror och hoppas på det förstnämnda, för det förtjänar min lilla ängel.

Kommentarer
Postat av: CeciliaEriksson

Naaw! Vilken söt bebis, kom in hit av ens slump och föll direkt, vilken söt! Ni borde vara stolt :)

2012-06-18 @ 09:57:05
URL: http://ciccierikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0