Ett måste i hemmet!


Efter att jag började jobba på Västerviks Markis och Persienn AB så har jag fått
en annan syn på solskydd.
Innan så har jag inte lagt märke till det här så jätte mycket,
men nu är solskydd det första jag kollar på när jag ser ett hus.
Yrkesskada, heter det.
Men..
En del solskydd gör de där lilla extra på huset så att hela huset blir riktigt fint.
Ta t.ex. en terassmarkis, en sån kan göra nästan hela huset.

Här har jag tagit lite bilder från nätet, och samtliga solskydd vill jag ha i mitt hem.
Dock kanske inte i just de färgerna som finns här, men det finns rätt mycket att
välja mellan.


Lamellgardin.
En av mina större favoriter.
Den är riktigt snygg och lätt att använda.
Plus att den är rätt enkel att montera.
Finns med lina där man vinklar lamellerna och en annan lina till
att dra ut och in lamellerna.
Finns även med motor.
Motor är riktigt fint.



Lamellgardin, som bilden över.
Dock i en annan färg.





Plisségardin.
Finns väldigt många olika färger här med men jag måste nog säga
att en vit plissé är en av mina favoriter.
Väldigt lätt att montera upp och lätt att hantera.
Finns även mörkläggande om så önskas.



Terassmarkis.
Om man sitter ute mycket så är detta ett måste.
Finns massa olika modeller och finesser.
Men jag säger det kort och enkelt.
Lägg på en eller några tusenlappar så får du en riktigt härlig markis.
Finns även med motor.
Och vad var det vi sa?
Motor är fint!
*Tryck* (och så åker markisen ner).
Eller vill ni hellre stå och veva som en galning?

När jag köper hus så vet ni vilka solskydd jag vill åt.

Kommentarer
Postat av: Johan

2012-05-23 @ 21:20:04
Postat av: Johan

Skaaapligt vad du uppdaterar nu!!, kul att se :)

Jag mötte dina päron förut ute vid målserum i bilen :D

2012-05-23 @ 21:20:42
URL: http://husseochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0