Jag fick nog.

Jag har sett mycket.
Men jag har nog sett en av de värsta sakerna man kan tänka sig som förälder nu.
(Kändes vuxet att skriva förälder och att syfta på sig själv.)

Såg en film på Facebook som gick under titeln "världens sjukaste mamma" och den var strax över fyra minuter men jag tror jag såg ca en minut på den filmen, sen hade jag fått nog.
Man ser en mamma slå, sparka, och nypa sitt barn som är runt nio månader.
Och det är banne mig inga dåliga slag stackarn får ta emot.
Mamman slår med en kudde och med handen, ger käftsmällar och totalt misshandlar barnet.
Barnet skriker, skriker, skriker, skriker, skriker och skriker (x1000).
Under den stunden jag såg så visar mamman inga känslor överhuvudtaget.
Och två andra småbarn står och kollar på.
Samtidigt som det är någon som måste filmat.

Helt seriöst, vad finns det för folk?
Är det många barn som blir så ordentligt misshandlade tro?

Och jag som känner mig taskig om jag råkar ge min älskade lilla dotter Leah en liten smäll, hon bryr sig dock inte men jag känner mig ändå dum.
Sen finns det vissa som kan ge sitt barn käftsmällar och inte känna sig dum alls.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kunde inte heller se klart den. Det finns inga ord för hur vidrig den är. Tydligen är det en några år gammal film och mamman i fråga har tydligen fått sitt straff.

Det ar en vän till familjen som filmade för att lämna till polisen.



Tyvärr har du nog rätt i att många barn blir utsatta. Långt många fler än man tror. Just för att man inte vill tro att det är sant.



Jag får, precis som du, känslan av att känna sig dum när man råkat göra ett av sina barn illa. När jag ser något sådant här får jag fysiskt ont i hela kroppen och blir alldeles knäsvag.



Stackars, stackars barn som antagligen inte ens har gjort något. :(

2012-05-14 @ 10:54:23
URL: http://www.grimmestam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0