Det värsta jag vet...

Själv med min underbara dotter en fredagkväll så har jag nu kommit på det värsta jag vet.
Bland det värsta i alla fall, det här måste vara på en topp tre lista.
Och det är inte att byta blöja, torka spyor eller ta fullt ansvar för henne eftersom min lilla sambo är på bio.
Bland det värsta måste vara när hon sätter i halsen,
och man slår och slår på ryggen men inte fan hjälper det.
Pulsen går upp på max direkt och paniken börjar komma och man funderar på om man måste ringa 112.
Man slår hårdare och hårdare på hennes rygg och man börjar nästan skaka henne i hopp om att allt ska bli bra.
Och när hoppet nästan är ute och man har nästan slagit 112 på telefonen så får hon tillbaka luften.
Man drar en lättande suck och man vill bara skälla ut sin dotter för att hon skräms så dant, samtidigt vill man bara krama om henne.

Och det här händer inte en gång i veckan, det händer fler gånger.
Och jag hatar när hon sätter i halsen.
Jag verkligen hatar det.
Hörde ni?
Jag hatar det.







Kommentarer
Postat av: madeleine

as söt bebis :) jätte gulligt skrivet också.
www.madelie.devote.se

2012-06-24 @ 14:11:00
URL: http://www.madelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0