Vart kommer detta sluta?!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag vet knappt om jag ska kissa eller bajsa när jag ska på toaletten.
Så är läget just nu.

Vi har spanat in en lägenhet med bostadrätt och jag och någon helt okänd person slåss
om att ha högsta budet på lägenheten.
Vi slåss om en lägenhet där bland annat badrummet behöver totalrenoveras.
Jag vet vad det kommer kosta att renovera.
Frågan är om min "motståndare" vet.
Priset börjar glida iväg rätt skapligt nu så jag hoppas att den andra ger sig snart!

Just nu har den andra killen/tjejen högsta budet och säljaren har en visning imorn också på ännu en spekulant.
Dock så kommer jag ringa precis efter visningen imorn och slänga till med ett bud.
Och jag lär bli nådigt lack om jag inte får lägenheten då.
Skulle ju vara lite smått kul om det var någon jävla miljonär jag "slåss" mot.




Här är en liten och söt bild på köket som finns i lägenheten.
In med mitt köksbord och mina stolar som jag har gjort själv och upp med lite fräscha luckor så
ska det nog kunna bli ordning på torpet i detta kök.
Nya tapeter är nog ett måste med.
Och det är en dörr mot uteplatsen bakom bordet om ni ser.
Där är det tänkt att det ska sitta en lamellgardin.
Fy bövelen så vackert det kommer bli!
Och glöm att det kommer vara vita eller svarta lameller, som varenda kotte beställer.
Vi kommer vara udda och slå till med något speciellt.
Kanske grön blandat med något?
Den där lamellgardiner kommer i så fall förgylla varenda dag för mig.
På andra sidan av köket, som ni inte ser, så finns det diskmaskin, stor kyl och frys.

Men det kommer kanske ett inlägg imorn om att gick segrare ur striden.
Om det inte kommer ett inlägg har jag förmodlingen förlorat fighten om lägenheten och
bara gud vet vad jag gör då.
(Sitter förmodligen i soffan och äter godis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0